نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4381
-
الف
+

آخرین خبرها از فلم ایرانی-ویتنامی «عاشقی در هانوی»

کارگردان «عاشقی در هانوی» درپیوند با آخرین وضعیت این فلم سینمایی صحبت کرد.

«قربان محمدپور» کارگردان و تهیه‌کننده سینما در پیوند با آخرین روند ساخت و نمایش فلم‌های «عاشقی در هانوی» و «دختر شیطان» توضیح داد.

به گزارش آی فیلم2، «قربان محمدپور» کارگردان سینمای ایران درپیوند با فلم «عاشقی در هانوی» و آخرین روند مذاکره با بازیگران این فلم سینمایی، گفت: در روزهای آتی جلسه نهایی را با سفیر ویتنام در  برگزار خواهیم کرد و به تفاهمات نهایی می‌رسیم. 

او اظهار کرد: با شرایطی که وجود دارد احتمالاً از ماه رمضان سال آینده یا اوایل ماه جوزا فلمبرداری عاشقی در هانوی را در ایران و بخش اعظمی از آن در شهر هانوی ویتنام انجام خواهد شد.

افکارنیوز به نقل ار کارگردان فلم «عاشقی در هانوی» نوشت: بازیگران ویتنامی فلم مشخص شده اند و در روزهای آتی قرار ملاقاتی با یکی از بازیگران پرآوازه ایرانی خواهیم داشت که احتمالاً عقد قرارداد هم انجام خواهد شد.

«عاشقی در هانوی» محصول مشترک سینمای ایران و ویتنام است.

«عاشقی در هانوی» داستان یک پیانیست باتجربه به نام علی است که به علت از دست دادن نامزدش به افسردگی شدیدی دچار می شود.

به پیشنهاد داکترها خانواده علی تصمیم می‌گیرند مدتی علی را به نزد بهترین دوستش احمد در هانوی بفرستند تا بتواند ماجرای تصادف و مرگ عشقش را از یاد ببرد. علی در حالی وارد هانوی می‌شود که اتفاقات زیادی انتظارش را می کشد.

«قربان محمدپور» کارگردان این فلم سینمایی قصد داشت « سونگ ایل گوک» بازیگر کرکتر «جومونگ» و همچنان بانو «لی یونگ ئه» که بیشتر او را تحت نام «یانگوم» می شناسند را دعوت به نقش آفرینی در این فلم کند که این موضوع فعلا به دلایل مالی منتفی اعلام شده است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر